http://52weekstochristmas.blogspot.com/

maandag 5 november 2018

Warme Winterwensen

Goedemorgen allemaal

Vandaag begint er een nieuwe challenge op het blog van My Besties Dutch Girls:
http://mybestiesdutchgirlsdesigns.blogspot.com/
Komen jullie gezellig een kijkje nemen wat de andere designteam dames voor moois hebben gemaakt.

Toen ik het hartje zag  op deze geweldige digi dacht ik gelijk aan de mal van Dutch Doobadoo, deze overgetrokken op lila cardstock en in wit en design papier een maatje kleiner. De harten stans is al een oudje van Marianne Design. Ben heel blij met mijn nieuwe tekst van Crealies  "Warme Winterwensen". De bloemen komen uit eigen voorraad en zijn van  de Action.

Hier is de link . De digi weer ingekleurd met mijn Faber Castell potloden.


De kaart is al naar een van mijn knutsel vriendinnen en ze was er heel blij mee.
 
Jullie hebben weer 4 weken de tijd om mee te doen met de challenge.
Hoop jullie daar te zien met jullie bijdrage.
 
Met deze kaart doe ik graag mee met de volgende challenge:
 
 
Lieve Groetjes
Joke

2 opmerkingen:

  1. Wonderful project! Thanks your for joining with us at My Besties 3D and More. Good luck with your entry
    Maritza DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh what a sweet project love the shape of your card this is just so cute. Thank you for sharing it with us over at My Bestie 3D and More Challenge. Good luck with your entry. Hugs Andrea

    BeantwoordenVerwijderen