Hoi allemaal
Vandaag toch nog een tweede kaart met huisjes voor de challenge. Kwam dit papier tegen in een van de blocs van Craft Sensations. Heb er een pop-up hexagon mee gemaakt en altijd heerlijk dat al het papier zo mooi bij elkaar past. Diverse merken weer gebruikt, bomen Craftlab, huisjes Joy crafts en dacht de lantaarnpaal ook, de tekst is van MD.. Het lint weer uit voorraad.
Door de foto is het net of de tekst twee verschillende kleuren heeft maar het is allebei glimmend roze.
Door het doorkijkje zie je alle huisjes.
Plaats deze huisjes op het blog van 52 weeks to Christmas.
Fijne dag verder en lieve groetjes
Joke








