http://52weekstochristmas.blogspot.com/

donderdag 25 juni 2026

Huisjes

 Hoi allemaal

Vandaag toch nog een tweede kaart met huisjes voor de challenge. Kwam dit papier tegen in een van de blocs van Craft Sensations. Heb er een pop-up hexagon mee gemaakt en altijd heerlijk dat al het papier zo mooi bij elkaar past. Diverse merken weer gebruikt, bomen Craftlab, huisjes Joy crafts en dacht de lantaarnpaal ook, de tekst is van MD.. Het lint weer uit voorraad.

Door de foto is het net of de tekst twee verschillende kleuren heeft maar het is allebei glimmend roze.


Door het doorkijkje zie je alle huisjes.


Plaats deze huisjes op het blog van 52 weeks to Christmas.

Fijne dag verder en lieve groetjes

Joke

woensdag 24 juni 2026

Mmmm Lekker

 Hoi allemaal,

Met dit warme weer blijven we binnen en gelukkig is mijn knutselkamer aan de goede kant.

Heb het model van dit doosje weer opgezocht. Het heeft op het blog van Hobbyvision in 2018 gestaan, daar stond ook het patroon bij. Voor mijn vriendin had ik hem al eerder voor kerst gemaakt en deze had ze nog op haar kast staan, dat kan natuurlijk niet, daar moest een nieuwe voor komen. Deze krijgt ze nu voor haar verjaardag met een doosje heerlijke macarons erbij. Ze is er vast blij mee en dan kan de kerst naar boven verhuizen.

Het leuke papier is van Craftlab en verder bijna alles van Marianne Design. De theepot aan de achterkant is al een oudje van Joycrafts en organzalint komt uit mijn voorraad.




Even de zijkant 


En achter


Als je het lint losmaakt kan je de chocolade makkelijk in het doosje doen.



Dit doosje plaats ik bij DAK, Do All Kreatives  waar ze een verpakking/box vragen.

Ben benieuwd hoe lang het duurt voor deze weer zichtbaar is, mijn stempel mannenkaart was helaas helemaal niet te zien. We gaan gewoon plaatsen wanneer het uitkomt en dat is nu dus, lekker koel binnen.

Dank jullie wel weer voor de berichtjes en morgen zijn we er met een kerstkaart.
Lieve groetjes Joke
 

maandag 22 juni 2026

3e Reminder

 Goedemorgen allemaal,

Vandaag laat ik de 3e reminder zien voor My Besties Dutch Girls en ook nu met een voorgekleurde digi gewerkt. Deze leukerd is te vinden in de shop.

Heb nu mijn nieuwe mal gebruikt van MD, vorige keer had ik hem zelf gemaakt.

Alle bloemetjes zijn gemaakt met een mal van MD, de vlinder is van Joy Crafts. Nog wat parels erbij en een roze strikje.



Mee doen kan nog tot zondag. Zien we jullie bijdrage nog?

Fijne maandag allemaal en tot de volgende keer weer.

Lieve groetjes Joke

zaterdag 20 juni 2026

This is a man's world

 Hoi allemaal,

Voetbal staat aan op de achtergrond en kan mooi mijn blogpost even schrijven.

Zelf zou ik het niet zo gauw verzinnen om te stempelen en vervolgens niet in te kleuren. Zou het anders een hippie Volkswagen worden? Bijna alles is van Joy Crafts maar de cijfers zijn van MD en de radars van spellbinders. Bij de motor en schoenen zijn glimmende rondjes geplakt, heb nog een heel zakje vol, maar hoe ze heten staat er niet op. Deze kaart gaat naar mijn vorige buurman, zijn leeftijd is makkelijk te onthouden, we zijn van hetzelfde bouwjaar.

Heb mijn favoriete postzegelmal gebruikt van MD.




Plaats deze kaart op het blog van 4 Seasons Swap Challenge waar de challenge is stempelen zonder in te kleuren.

Wens iedereen een leuke wedstrijd verder en we hopen natuurlijk dat ze winnen, eerst maar die 2-0 vasthouden.

Lieve groetjes Joke

donderdag 18 juni 2026

Kersthuisje / winkeltje

 Hoi allemaal,

Alweer donderdag vandaag tijd voor een kerstkaart. Een aantal weken terug heb ik dit leuke huisje gekocht en is een mal van Marianne Design, was er gelijk verliefd op.  De achtergrond is van Paper Favourites en heb nog een aantal afbeeldingen liggen.

De tekst is van Nellie Snellen met daarboven een rood-wit strikje. Aan de linkerkant op de deur een die-cut van een krans en de 3 kaarsen zijn stempeltjes van MD en een keer als prijs ontvangen. Als deurknopje een enameldot. Rechts 3 poinsettia's van Nellie Snellen en deze bewerkt met gesso. De kerstballen op de guirlande zijn ook stempels en komen uit dezelfde set van MD. Heb de mal omgedraaid, dat kwam beter uit met het plaatje.



De basis is dubbel, de mal aan de bovenkant iets over de rand gelegd en uitgesneden. Hij is zo leuk om te maken en jullie raden het al.......

De challenge bij 52 weeks to Christmas is een kersthuisje en zal hem daar samen met de wekelijkse kaart plaatsen.

Wens iedereen een mooie, warme dag en tot de volgende keer weer,

Lieve groetjes Joke