http://52weekstochristmas.blogspot.com/

zaterdag 19 juni 2021

Oma en Opa

Hallo allemaal

Vandaag kom ik met een kaartje voor Oma en Opa die hun eerste kleinkind hebben gekregen, het was al een tijdje bekend dat het een jongen was dus de basis lag al klaar, alleen de naam er nog op, gelukkig was deze niet zo lang  anders kon hij niet aan de zijkant.

Iedereen in blogland weet  voor wie dit kaartje is en wat zie ik veel kaartjes voor Opa en Oma langskomen, zal ze nog ruimte hebben om ze allemaal neer te zetten, zo leuk!! Had geen adres van Oma maar via FB messenger  het adres mogen ontvangen.

Hij is inmiddels wel aangekomen en kan hem nu plaatsen.

Allemaal een gezellige avond en geniet weer van het voetbal.

Lieve groetjes Joke


1 opmerking:

  1. Hoi Joke!!
    hij is zo gaaf! En wat leuk dat je moeite hebt gedaan om mijn adres te achterhalen, zonder dat ik dat wist. De verrassing was des te groter. Dank je wel! Peter heeft hem ook bewonderd (net als al de andere kaarten) en vindt hem ook superleuk!
    Ik ga de kaarten hangen en neerzetten dus dat komt goed!

    BeantwoordenVerwijderen