http://52weekstochristmas.blogspot.com/

maandag 14 februari 2022

Friends

 Hoi allemaal,

Vandaag op valentijnsdag begint er weer een nieuwe challenge op het blog van My Besties Dutch Girls en het thema is ook deze keer weer Alles Mag.

Mocht dit keer met deze geweldige digi werken uit de serie Sweetheart Girls en deze is hier te vinden in de shop.


De regenboog is een mal van Marianne Design, had deze eigenlijk gekocht om een kinderkaart te maken en die zien jullie in april wel langskomen als het lukt wat ik in mijn hoofd heb, was even een dingetje om de bogen mooi te krijgen want de randjes zijn heel smal. De wolkjes aangezet met inkt met daarop de tekst xoxo van Studio light. De tekst Friends vond ik zo mooi hierbij en deze is van Joy Crafts.

Hoop jullie weer te zien op het blog om de andere kaarten van het DT team te bekijken en natuurlijk mee te doen.

Met dit kaartje doe ik graag mee bij:

Knutsels en Kadootjes: Er hangt liefde in de lucht bij Knutsels en Kadootjes!

Gezellig dat jullie er weer even waren,

Lieve groetjes Joke

3 opmerkingen:

  1. Oh wat een superleuke creatie Joke, dit is zoveel méér dan een kaart. Heel vrolijk die leuke kleuren en het geheel is zo mooi opgebouwd. Ik ben er weg van.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk Joke, zo fleurig en kleurig!
    Dank je wel voor het meedoen bij K&K.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dit mooi uitgewerkt Joke, zo vrolijk met de regenboog, daar wordt je toch blij van ? Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen