http://52weekstochristmas.blogspot.com/

woensdag 16 november 2022

50 lantaarntjes

 Hallo allemaal,

Vorig jaar had ik een lantaarntje gegeven aan iemand en zij vond hem zo mooi, zou  je er voor mij 50 kunnen maken? daar heb ik echt over na moeten denken hoor.! Mijn vriendin verteld of we dat samen konden doen want alleen is dat toch een hele klus. Papier besteld en kleuren uitgezocht. Ze wilde graag oranje, wit, rood, bordeaux en groen.


     


         



             De laatste 10!! ze gaan morgen naar haar toe.
   
Het was een hele klus, weer leuk om te doen,  maar ben blij dat ze nu klaar zijn.

Mijn eigen kerstkaarten zijn  even blijven liggen dus nog hard aan de gang.

Dank jullie wel weer voor de leuke reacties.
Lieve groetjes Joke







2 opmerkingen:

  1. Prachtig , wat een klus denk dat ze er heel blij mee is.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh mai, dat is me een opdracht! Ik vind een bestelling van 10 al veel! Groot gelijk dat je hulp ingeroepen hebt. Het resultaat is wel fantastisch! En dat zullen de ontvangers ook wel vinden.

    BeantwoordenVerwijderen