http://52weekstochristmas.blogspot.com/

donderdag 31 augustus 2023

Kerst week 35


Hoi allemaal,

Vandaag de caravan weer opgeruimd en mijn zoon heeft mij opgehaald. Heerlijke weken op de camping gehad maar ook weer fijn om naar huis te gaan na zoveel weken, ben echt een bofkont om daar zolang te genieten. Gelukkig had ik genoeg om elke donderdag te plaatsen bij de 52 weeks of Christmas, had geen spullen meegenomen om kerstkaarten te maken.

Deze deurtjeskaart had ik vorig jaar al eens gemaakt voor een challenge op een blog maar blijft een leuk model om te maken, over een paar weken zullen jullie er nog een paar zien maar deze zijn nog niet af. Ouder papier van Noor Design gebruikt, de leuke pinquins zijn een vel van Bella Lulu en de tekst Kerst zijn letters van een mal van Marianne Design. Op de binnenkant nog een kerstgroet  maar deze is helaas op de foto niet te zien.


Plaats hem vandaag weer bij : 52 weeks of Christmas

Volgende week kom ik weer gezellig bij jullie langs, vanavond gaat dat niet meer lukken.

Bedankt voor al jullie berichtjes.

Lieve groetjes Joke

8 opmerkingen:

  1. Wat gaaf gedaan met dit mooie papier van Noor Joke!
    Ik herken het....het is prachtig papier he!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel grappig model met die deurtjes, Joke!
    Geniet nu weer lekker van je huis, na al die weken op de camping.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met de deurtjes leuk dp en leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb dit papier ook nog, zo mooi! Wat een leuk model!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad ook altijd fijn om na langere tijd weer thuis te zijn. Je laat een leuke kerstkaart zien Joke, mooi gemaakt in een leuk model.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel leuke kerstkaart, leuk model.
    Een goed teken dat je het ook weer fijn vindt om thuis te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh ja, dat model zag ik eerder (bij jou?). Heel leuke kerstkaart is het. En herkenbaar dat het ook altijd weer fijn is om thuis te komen, nadat je weg bent geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk model !!!!
    En fijn om ook weer thuis te zijn !!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen