http://52weekstochristmas.blogspot.com/

zaterdag 17 februari 2024

Mannenkaart

 Hoi allemaal,

Vandaag een mannenkaartje voor de challenge van februari op het blog van Beccy's Place , gebruik een digi uit haar shop of gebruik een freebie welke op haar blog te vinden is. Als optie deze maand washi tape op je kaart, heb nog veel rolletjes liggen maar ze plakken niet zo best meer dus wat extra lijm erop. De basis is een witte kaart met zwarte spetters en de tekst is van Marianne Design. De schoenen heb ik uitgeknipt en verhoogd opgeplakt op een circel met een zwarte mat.


Gezellig dat jullie weer langskomen en lees met veel plezier jullie reacties.

Lieve groetjes Joke

11 opmerkingen:

  1. En meer heeft een leuke kaart niet nodig.
    Die tape blijf ik geweldig vinden, wat een mooie toevoeging voor ons knutsel mensen is dit en met een extra laagje lijm eronder kan het nog prima gebruikt worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk!
    leuk dat je weer meedoet met onze challenge.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersonteblog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke mannenkaart Joke.
    De wandelschoenen zijn zo gave
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie stoere kaart, leuk met dat washitape.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke en stoere mannenkaart!
    Die wandelschoenen zijn echt geweldig leuk!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave kaart met de leuke schoenen van Beccy…ik zag ze nog niet eerder xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hé Joke ik zag je vraag op mijn blog…ik zie inderdaad je foto niet staan maar je komt wel meteen op je juiste blogbericht als ik op je link klik bij Beccy,
      dus dat is wel goed…ik doe bij de opties van de foto’s: Let me crop my own image….FROM WEB…kies jij misschien de andere? Ik kan je er verder niet mee helpen want ben niet zo’n techneut en ben al blij dat het bij mij goed gaat 🫣 maar je mooie kaart doet wel mee en dat is het belangrijkste 👍 groetjes, Wilma xx

      Verwijderen
  7. Een mooie stoere mannenkaart Joke.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk washitape is het! Super. En de kaart is door de schoenen en kleuren lekker stoer!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fantastic card Joke, I love the masculine design! Great choice of washi tape, it works perfectly with the old boots, and the black borders are a nice touch too.
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen