http://52weekstochristmas.blogspot.com/

dinsdag 2 april 2024

Diamond painting

 Hoi allemaal,

Het was gisteren heel gezellig allemaal, heerlijk gegeten en op visite  s'middags nog een heerlijk stukje Mon Chou taart, ze maakt deze altijd zelf met bastogne koeken als bodem, doe ik ook altijd, is lekkerder als gewone koekjes.

Haar hobby is Diamond Painting en had een paar weken terug al aan de buurman gevraagd om een foto te maken waar ze nu mee bezig is, vaak mystery en wolven. De letters en van harte zijn van Marianne Design en love is van Joy Crafts. Verder heel simpel gehouden voor haar.


Zo is de afbeelding goed te zien en de vouw van de kaart.

De kaart krijgt een plekje in haar hobbykamer en was geslaagd.

Lieve groetjes Joke

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart Joke.
    Fijn dat de paasdagen zo gezellig waren!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooie kaart, het papier past goed bij de foto, mooie kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuke kaart! Dat model zag ik al vaker, moet ik toch eens proberen.
    Monchoutaart ja heerlijk, maar voor mij niet met bastogne. Dat vind ik een erg overheersende smaak. Mijn schoonzus doet dat wel altijd, maar nee, ik houd het bij volkorenbiscuit....

    BeantwoordenVerwijderen