http://52weekstochristmas.blogspot.com/

zondag 12 mei 2024

Gastdesigner KIC

 Goedemorgen allemaal,

Vandaag op moederdag kom ik met een bloemenkaartje voor  Kaartjes Inspiratie Challenges met deze maand als thema Zeg het met Bloemen.


Het model heb ik gevonden op het blog van Lisanne, Mijn Kaartenhobby. Had nog heel mooi papier liggen van Noor Design met lavendel, de A4 vellen en het bloc La Vie est Belle, hier zitten plaatjes, labels en teksten in.


De binnenkant is een dubbel kaartje, aan de voorkant een mand met lavendel en aan de binnenkant een bosje lavendel, hier kan een persoonlijke boodschap op.


Hier is goed te zien hoe de kaart staat.


Voorop 2 bosjes lavendel en de mooie tekst Friends are a Gift. Uit het bloc ook een label gehaald en daar de tekst van harte op met een glimmend paars lintje.

Het is helaas niet iedereen gegeven om moeder te worden maar vandaag denken we ook aan hen.

Wens iedereen een heel fijne dag met een heerlijk zonnetje vandaag.
Lieve groetjes Joke

9 opmerkingen:

  1. Leuke kaart met lavendel. Een leuk modelletje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Huh?? Ik vraag mij nu wel af hoe deze kaart "werkt", haha ik kan dat zo slecht, tekst lezen en dan in mijn hoofd bedenken hoe het zit. Ik zie liever een filmpje of een tekening......
    Prachtig kaartje, zo leuk, de verrassing van het bijzondere model en de lavendel geeft het een romantische uitstraling.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zie het geloof ik al, het is een flapje wat omhoog gaat, toch?

      Verwijderen
    2. U vraagt wij draaien, ...het is nog vroeg op de maandagmorgen!! https://hobbyvisiondt.blogspot.com/2024/04/narcissen.html Simpel model, ga ook voor de kerst. Groetjes Joke

      Verwijderen
  3. Heel mooi kaartje, leuk model
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Joke.
    Leuk dat je gs wilde zijn.
    Groetjes Nicolette DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart heb je gemaakt.
    Groetjs van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Joke, wat een leuk model kaart heb je gemaakt. Heel mooi.
    En inderdaad, soms zijn vrouwen geen moeder van een eigen kind maar wel als een moeder voor anderen. Die verdienen ook de aandacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk model en dan zo mooi gedaan met de lavendel..
    heel mooi gemaakt.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen