Hoi allemaal,
Met dit warme weer blijven we binnen en gelukkig is mijn knutselkamer aan de goede kant.
Heb het model van dit doosje weer opgezocht. Het heeft op het blog van Hobbyvision in 2018 gestaan, daar stond ook het patroon bij. Voor mijn vriendin had ik hem al eerder voor kerst gemaakt en deze had ze nog op haar kast staan, dat kan natuurlijk niet, daar moest een nieuwe voor komen. Deze krijgt ze nu voor haar verjaardag met een doosje heerlijke macarons erbij. Ze is er vast blij mee en dan kan de kerst naar boven verhuizen.
Het leuke papier is van Craftlab en verder bijna alles van Marianne Design. De theepot aan de achterkant is al een oudje van Joycrafts en organzalint komt uit mijn voorraad.
Even de zijkant
En achter
Dit doosje plaats ik bij DAK, Do All Kreatives waar ze een verpakking/box vragen.
Ben benieuwd hoe lang het duurt voor deze weer zichtbaar is, mijn stempel mannenkaart was helaas helemaal niet te zien. We gaan gewoon plaatsen wanneer het uitkomt en dat is nu dus, lekker koel binnen.
Dank jullie wel weer voor de berichtjes en morgen zijn we er met een kerstkaart.
Lieve groetjes Joke




Nog niet zichtbaar in de leeslijst maar via een omweg toch gevonden Joke. Het is een heel mooi doosje en wat een leuk model. Je hebt hem heel mooi gedecoreerd met het lekkers en de leuke beer. Ook je mannenkaart en de kaart hieronder bewonderd. Allemaal heel mooi gemaakt.
BeantwoordenVerwijderenLieve groetjes Miranda