http://52weekstochristmas.blogspot.com/

donderdag 26 september 2019

Coole Gast

Goedemiddag allemaal,

Wat een gezellige verjaardag heb ik gisteren gehad, mijn kamer staat vol met bloemen en het dressoir zo gezellig vol met kaarten.
Hebben jullie dat ook dat deze zeker een paar weken blijven staan? bij mij wel hoor.
Huis is weer netjes en nu even op de plaats rust en deze blogpost schrijven.

Deze kaart heb ik afgelopen zondag gemaakt met de nieuwe mal Jarig van Dutch Doobadoo, wat is ie weer leuk. De kaart al in de groep op FB geplaatst en zoveel likes en opmerkingen gehad, geweldig!!


Het stoere plaatje is van Yvonne Creations en de tekststempels van Joy Crafts en Marianne Design.

Hoop jullie te kunnen inspireren met deze kaart,
.
Lieve groetjes
Joke

maandag 2 september 2019

Christmas in september

Goedemorgen allemaal,

Vandaag begint er weer een nieuwe challenge na een pauze van ongeveer 6 weken op het blog van My Besties Dutch Girls:
http://mybestiesdutchgirlsdesigns.blogspot.com

Het thema deze maand is Christmas in september.

Heb echt nog geen kerst gevoel, ben nog op de camping in Duitsland en geniet nog even van het heerlijke weer een paar dagen. Aankomende week weer terug naar huis en begint het gewone leven weer.

Heb deze candy gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo helaas geen kerststerren mee maar gelukkig wel rode roosjes in voorraad.

De link naar deze digi is:

https://www.mybestiesshop.com/store/p2042/INSTANT_DOWNLOAD_Digital_Digi_Stamps_Big_Eye_Big_Head_Dolls_NEW_Besties_700_My_Besties_By_Sherri_Baldy.html

Lieve groetjes vanuit Duitsland,
Joke

maandag 24 juni 2019

I love summer

Goedemorgen allemaal,

Vandaag kom ik met mijn DT kaart voor My Besties Dutch Girls:
http://mybestiesdutchgirlsdesigns.blogspot.com/
Vandaag begint er een nieuwe challenge op het blog met als thema "Alles Mag ".
Op dit moment is het bij mij thuis 25 graden in de kamer en op mijn kaartje is het ook echt zomer.

Heb de digi Summer fun 053 gebruikt en deze is hier te vinden.



Heb weer een mal van Dutch Doobadoo gebruikt en er een 3luik mee gemaakt.
De achtergrond zelf gemaakt met versamagic, de duinen en het gras zijn al iets oudere stempels van Marianne Design. De strandhuisjes, stoel, parasol, gras en schelpen zijn allemaal van Joy Crafts.
Ook de teksten zijn van Joy Crafts, ook al een paar jaartjes oud maar ze blijven leuk.

Komen jullie gezellig op het blog even langs om de andere DT kaarten te bekijken?

Gezellig dat jullie weer even langskomen.

Lieve Groetjes
Joke

dinsdag 4 juni 2019

Gastdesigner


Goedemorgen allemaal,

Deze maand mag ik gastdesigner zijn bij My Besties 3D and more omdat ik laatst gewonnen heb met mijn steampunk kaartje, hoe leuk weer!
Het blog is hier te vinden.
Heb de leuke colored printable van een kapster uitgezocht en deze kun je hier vinden.









Het patroon van dit schaardoosje is al een oudje en een aantal jaren terug als kooppatroon aangeschaft bij Sandra's Scrapsels,  nog nooit wat mee gedaan maar nu kwam hij zo mooi van pas bij de printable van de kapster.
Op het doosje wat zelfgemaakte bloemetjes en aan de schaar een bedel van een klein schaartje.

Hoop dat jullie het een leuk model vinden.

Gezellig dat jullie weer even langskomen.

Lieve Groetjes
Joke


maandag 27 mei 2019

Geisha Girl

Goedemorgen allemaal,

Vandaag start er weer een nieuwe challenge op het blog van My Besties Dutch Girls met als thema Alles Mag, http://mybestiesdutchgirlsdesigns.blogspot.com/

Alle teamleden hebben een creatie gemaakt met de mooie Geisha Girls.
Heb Girl no. 11 gebruikt en deze is hier te vinden.
Weer gekleurd met Faber Castell polychromos potloden.


Op Pinterest een patroon gezocht van een parfumflesje en gemaakt als dubbele kaart.
Het stansje van de bloementak gekocht bij iemand bij mij in de wijk en de spiegel en love zijn mallen van Joy Crafts. Papier en kwastjes zijn van de Action.

Komen jullie ook even op het blog kijken om de andere creaties te bewonderen.

Gezellig dat jullie weer even langskomen en ben er gauw weer met een gastdesigner kaart.

Lieve groetjes
Joke