http://52weekstochristmas.blogspot.com/

maandag 4 maart 2019

Lil Koala

Goedemorgen allemaal

Vandaag begint er weer een nieuwe challenge op het blog van :
http://mybestiesdutchgirlsdesigns.blogspot.com/ en deze maand Anything Goes.

Heb Sweet Lil Aussie Koala gebruikt en deze is hier te vinden.
Sweet Lil gekleurd met Faber Castell potloden.


 
Het is een kijkkastje geworden gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo.
Zo leuk om weer een kinderkaartje te maken.
De panda's zijn gemaakt met de Tumble Friends van Joy crafts, ook de ballonnen, grasrand, bamboetakken en bladeren.
De voorkant is met een mask van Craft Sensations en Versa Magic gemaakt.
 
Op het blog staan de andere kaarten van de DT leden, misschien leuk om even te kijken en nog meer inspiratie op te doen.
 
Met dit kaartje wil ik graag meedoen met de volgende challenges:
 
 
Dank jullie wel weer voor het langs komen,
Lieve Groetjes
Joke
 

maandag 4 februari 2019

Warme Winterwensen


Goedemorgen allemaal,

Vandaag al weer de tweede challenge op het blog van My Besties Dutch Girls.
http://mybestiesdutchgirlsdesigns.blogspot.com/
Zoals altijd Alles Mag met dit keer als  optie " Winter ".
 Hier ligt nu een aantal centimeter sneeuw, zo'n prachtig gezicht! Hou ervan en zo eerst mijn straatje maar sneeuwvrij maken, heerlijk knisper, knisper......dat moet ik gewoon even horen!!


Heb deze leuke Winter digi gebruikt en deze is hier te vinden, deze weer gekleurd met mijn Faber Castell potloden.

 
Het lantaarntje is een card art mal van Dutch Doobadoo, deze 2 x uitgeknipt  en hiertussen een bakje gemaakt waar een (nep) waxinelichtje in past. Op het voorste deel mica gebruikt wat eerst met een embossingfolder door de machine is gehaald, geeft zo'n leuk effect!
 
De leuke tekst Warme Winterwensen is van Crealies, de boompjes van diverse merken. Verder wat winterse sneeuwballetjes en houten boompje uit eigen voorraad.
 
Hoop  dat jullie ook even een kijkje nemen op het blog om de andere creaties van het DT te bekijken en graag zien wij jullie mooie creaties.
 
Lieve Groetjes
Joke
 

vrijdag 1 februari 2019

BDAY

Goedemorgen allemaal,

Het is alweer een nieuwe maand vandaag, wat gaat het hard, Januari is voorbij gevlogen!!

Vandaag heb ik voor jullie mijn kaartje voor Color It, Create It, Show it Off:
http://coloritcreateitshowitoff.blogspot.com

Heb de digi "Sweet Lil Things"gebruikt en deze is  hier te vinden.



De nieuwe mal van Dutch Doobadoo voor deze kaart gebruikt,  wat een leuk model weer. De opleg aan de rechterkant zelf gemaakt met Memento inkt, een mask van rozen en stempels.
De love mal is van Joy Crafts. De digi  gekleurd met Faber Castell potloden.

Hoop dat jullie weer inspiratie krijgen van dit kaartje en gezellig meedoen met de nieuwe challenge.

Lieve Groetjes
Joke

maandag 7 januari 2019

Sending Love to You


Goedemorgen allemaal,

Vandaag  mijn eerste kaartje in het nieuwe jaar voor My Besties Dutch Girls.
http://mybestiesdutchgirlsdesigns.blogspot.com/

De feestdagen zijn weer voorbij en we gaan weer verder met gewone kaarten.
Het is nog een beetje vroeg maar deze is voor Valentijn.
Gisteren heel wat winkels langs om de chocolade hartjes te vinden, maar ja, had het nu eenmaal in mijn hoofd  om ze in het doosje te doen!!

Mocht Betsy Beanie and Flossie  uitzoeken en deze is hier te vinden, heb haar weer gekleurd met Faber Castell potloden.

Dit modelletje heb ik al een keer gemaakt als baby doosje, zo leuk om te maken, Het komt van de FB pagina van Friends of Joy!Crafts en was een Make a Card,


Komen jullie gezellig meedoen met de nieuwe challenge Alles Mag met de optie Valentijn.

Dit kaartje laat ik graag meedoen met de volgende challenge:
http://mybesties3ddecoblog.blogspot.com/

Lieve groetjes
Joke


dinsdag 1 januari 2019

Love

Goedemorgen allemaal

Allereerst voor iedereen de beste wensen en veel gezondheid voor het nieuwe jaar.
We gaan weer proberen er een creatief 2019 van te maken

Hier mijn eerste kaartje dit jaar, mijn DT kaart voor Color It, Create It, Show it Off:
http://coloritcreateitshowitoff.blogspot.com/

Op internet kwam ik heel veel kaartjes tegen in deze vorm maar deze waren gemaakt met een mal, zelf mijn eigen draai eraan gegeven met vierkanten en rechthoeken.


Heb Img. 955  uitgezocht en deze is hier te vinden ook nu weer gekleurd met Faber Castell potloden.


Gezellig dat jullie weer even op mijn blog komen kijken en hoop dat jullie een kijkje gaan nemen op het blog wat de andere teammaatjes hebben gemaakt.

Wens iedereen een heel gezellige dag.

Lieve Groetjes
Joke