http://52weekstochristmas.blogspot.com/

zaterdag 11 maart 2017

Zwanger

Wat een leuk nieuws kreeg ik vrijdag te horen,  er is weer een baby op komst!!

De stempel van deze zwangere dame van Sherri Baldy had ik een tijdje terug al gekocht en kon ik nu mooi gebruiken.
De digitale image kan je hier vinden, deze weer gekleurd met mijn Faber Castell potloden.

Heb deze kaart gemaakt met de schets van de FB groep van Dutch Doobadoo, deze card art had ik gelukkig dus kan ik gezellig meedoen.


Het was een tijdje geleden dat er een zwanger was en daarom zo leuk om weer eens te maken.

Graag doe ik met deze kaart mee bij:

9 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Joke ! Je maakt er altijd zo iets speciaals van ! Heel mooi! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd en wat een leuke kaart is het voor de zwangere.
    Liefs Bianca.
    DT My Besties Spanish Challenge Blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow ,amazing a beautiful card!
    Hugs Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a super sweet project you have for us today, so well thought out and put together a fabulous Creation Beautiful in every way, we are so lucky you have entered our VILDA STAMPS challenge blog
    so beautiful to look at good luck hugs Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, this is gorgeous! Amazing coloring, and I love all of the beautiful layers and details. Thank you for joining us at Scrapbook Stamp Society. We would love to see you again!
    ~ Bonnie DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een hele mooie kaart Joke
    Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.
    Succes en hopelijk tot de volgende keer.

    Groetjes Karin DT coördinator

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is just Gorgeous! I Love it! Thank you so very much for joining our Challenge over on the Vilda Stamps Challenge Blog! DT Mindy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Simply Gorgeous ! Love all the details . Thank you for joining us at My Bestie Aussie Challenge.
    Hugs Rose DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart zoals altijd mooie kleuren en details en mooi afgewerkt. Fijn dat je weer meedoet met onze challenge en graag tot een volgende keer.

    groetjes
    Dorothy, Dt coördinator the Dutch My Besties

    BeantwoordenVerwijderen