http://52weekstochristmas.blogspot.com/

zaterdag 6 april 2019

Behang stalen

Hallo allemaal,

Wat is dit nu weer voor een titel!! heeft dat iets met kaarten te maken?
Ja echt, ik heb ze gebruikt voor deze kaart.

De kleindochter van mijn vriendin heeft een eigen huis gekocht en voor die tijd moest er opgeruimd worden. Zij volgde een creatieve opleiding en had heel veel spullen wat ze niet meer mee wilde nemen. Behang boeken met stalen, kleurenkaartjes van verf, stofjes enz. en dat mocht  allemaal mijn kant op.
Ze is gek op zwart en zilver en ik had deze stalen er al uitgehaald voor een kaartje.

Gisteren zag ik de leuke challenge van De Egel langskomen om een" starburst " kaart te maken en vandaag dit huisje gemaakt, het is gedeelte van een Dutch Doobadoo mal. Enjoy komt van een stempel van Joy Crafts.
De challenge is hier te vinden http://de-egel.blogspot.com/

De stroken uit 3 vellen behangpapier gesneden en op zilver geplakt. Het huisje gemaakt van zwart cardstock met een standaardje erachter.



Normaal ben ik van de fleurige kaarten dus was echt een uitdaging om alles in zwart/zilver te houden.

Voor iedereen gezellig weekend,

Lieve Groetjes
Joke

1 opmerking:

  1. Superleuk bedacht Joke, om er een huisje van te maken ! Mooi in zwart-wit! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen