http://52weekstochristmas.blogspot.com/

maandag 1 april 2019

Dragon Doll


Goedemorgen allemaal,

Vandaag op de eerste april kom ik met mijn DT kaartje voor My Besties Dutch Girls,
http://mybestiesdutchgirlsdesigns.blogspot.com/
De nieuwe challenge start weer vandaag en is deze keer Alles Mag.

Deze leuke digi  is Dragon Doll en deze is hier te vinden.


Heb echt een beetje voorjaar in mijn hoofd en gistermiddag buiten in het zonnetje mijn blogbericht geschreven. Het is ook een heel fleurig  kaartje geworden met een mal van Dutch Doobadoo.
Het draakje op het label is gemaakt met een mal van Joy Crafts Tumble Friends,  met deze mal zijn wel ruim 40 beestjes te maken, zo gaaf!
Onderaan een grasrand met bloemetjes en de kaart op een standaardje gezet.

Misschien is het leuk om even op het blog te kijken naar de andere inspiratie kaartjes van de teamleden.

Hoop jullie creaties voor de challenge op het blog te zien.

Lieve Groetjes
Joke



1 opmerking:

  1. Deze leuke kaart straalt het voorjaar uit. Wat een leuk model in vrolijke kleuren Joke. Het afdrukje heb je mooi ingekleurd en ik vind de afwerking met die strik en leuke label helemaal top. Hier wordt iedereen blij van denk ik :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen