http://52weekstochristmas.blogspot.com/

vrijdag 18 oktober 2019

Makkers

Goedemorgen allemaal,

Heb je nog een mannenkaart voor mij?
Oh jee, ben zelf door mijn mannenkaarten heen, die moeten weer aangevuld!!
Bij de Egel loopt nog een challenge met een schets en een M erbij, vond het een leuke schets, deze nog een keer gemaakt.


De plaatjes van Yvonne Creations blijven leuk om te gebruiken en de stempels van Marianne Design passen hier mooi bij. De rand die ik gebruikt heb is van een oud placemat, ooit van mijn buurvrouw gekregen.
 
De bloem dit keer groter gemaakt want het bloemetje op mijn Maestrokaart was wel heel klein!!
Hoop dat jullie hem weer leuk vinden.
 
De kaart laat ik meedoen met Challenge#86 bij:
 
Tot de volgende keer weer.
Lieve groetjes
Joke
 



1 opmerking:

  1. Zeker geslaagd als mannenkaart! Een heel mannenclubje ! Groetjes Gina

    BeantwoordenVerwijderen