http://52weekstochristmas.blogspot.com/

zondag 30 oktober 2022

Tijd voor taart

 Hallo allemaal,

Het is echt wel tijd voor taart voor een 80 jarige, 1 november is mijn knutselvriendin jarig en ga ik gezellig langs. Het was een hele klus en dit maak ik echt niet voor iedereen maar 80 is een geweldige leeftijd. Ze heeft het een half jaar terug geroepen , ik wil 80 kaarsjes!!  ben benieuwd of ze dat nog weet!!




De mal van de kaarsjes is van  Dutch Doobadoo  en de stempel teksten zijn van verschillende merken, de leuke taart is van Studio Light.

Bij De Egel is het thema nu Taart en doe graag met deze kaart mee: Hobbywinkel De Egel: Oktober challenge # 150 (de-egel.blogspot.com)

Morgen zien jullie mij weer met een nieuwe post maar dan weer kerst.

Iedereen een gezellige zondag,

Lieve groetjes Joke


3 opmerkingen:

  1. Geweldig wat leuk om zo 80 kaarsjes te maken, deze kaart krijgt vast een ereplaatsje bij je vriendin. Je hebt ze mooi beplakt allemaal Joke. Ook de andere kant van de kaart heb je mooi gedecoreerd met die leuke taart en mooie tekst.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tsjonge zeg! Jij hebt even goed uitgepakt voor je vriendin, Joke! ik ben ook benieuwd of ze het nog weet!
    Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een geweldige kaart en o, 80 kaarsjes. Je zult er vast wel veel succes met de kaart hebben gehad. Want hij is heel erg mooi.
    Dank je wel voor je bijdrage aan de taart uitdaging van de Egel, Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen