http://52weekstochristmas.blogspot.com/

woensdag 19 oktober 2022

Jubileum hobbywinkel


Goedemorgen allemaal,

Vandaag kom ik met een kaartje voor de hobbywinkel bij mij in de buurt, zij vieren hun 121/2 jaar jubileum deze maand en dat is in deze tijd echt wel bijzonder.  Afgelopen zaterdag waren er verschillende demo's en ben even gaan kijken, leuk om dan de verschillende technieken te zien en heb dit kaartje even gegeven.



De wegwijzer is van Dutch Doobadoo, de teksten met verschillende letters gedaan, Van Harte is van Marianne Design en gebruik ik zoveel. De slimline mal met hartjes is van Studio Light.

Zij waren er blij mee  en ik zal vast in oktober nog wel binnenstappen in de winkel.

Fijne dag iedereen.

Lieve groetjes Joke

2 opmerkingen:

  1. Leuke kaart 12 en half jaar in deze tijd is echt wel een mijlpaal.
    Altijd wel makkelijk als je een hobby winkel dichtbij hebt.
    Heb ook deze luxe .
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is zeker heel bijzonder. Ik hoor van zoveel hobbywinkels die gaan stoppen. Heel mooie kaart voor het jubileum.

    BeantwoordenVerwijderen