http://52weekstochristmas.blogspot.com/

vrijdag 16 december 2022

2 babykaartjes

 Hallo allemaal,

Mijn vriendin heeft een achterkleindochter gekregen  en voor haar dit beertje gemaakt, heb er in het begin van de coronatijd ook een aantal voor de kinderen gemaakt en zij vond ze toen zo leuk, weet zeker dat ze deze voor haar raam gaat hangen.


Voor Oma en Opa ook een kaartje gemaakt met de wolk van Marleen, deze is daar zo leuk voor. Het plaatje is van Bella Lulu en de wolkjes van Joy Crafts, de leuke teksten zijn van Marianne Design



Dit weekend aan een kaartje beginnen voor de kersverse ouders , eerst even wachten op een fotootje om erop te verwerken, hoop dat het lukt.

Dank jullie wel weer voor de berichtjes,

Lieve groetjes Joke

1 opmerking:

  1. Oh wat leuk Joke! Dat beertje is enig, maar die wolk is ook top!. Met de naam en de datum erop, maakt het meteen wat persoonlijker. EN ik zie gen mailadres van jou. Maar ik zou graag je adres hebben. Kun je me dat mailen naar gerjanneke2@gmail.com? Ik heb wel een adres van een Joke, maar ik weet niet of jij dat bent🙈

    BeantwoordenVerwijderen