http://52weekstochristmas.blogspot.com/

dinsdag 20 december 2022

Kersthoedje

 Hoi allemaal,

Vandaag kom ik met een hoedje gemaakt voor een speciaal iemand, hij is gemaakt met papier van craft sensations en daar wil ik op FB meedoen met de laatste challenge, ook zo jammer dat het stopt.

Op het blog van  Kaartjes Inspiratie vragen ze alles mag behalve een kaart en daar ga ik het hoedje ook plaatsen.





De houten letters heb ik met inkt gekleurd, om het waxine lichtje een lintje en bovenop wat takjes, vond hem erg kaal zonder.

Dit hoedje plaats ik voor de challenge: Kaartjes Inspiratie Challenges Blog (kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.com)

Ga hem morgen brengen bij haar met iets lekkers erbij.

Tot morgen weer Joke

2 opmerkingen:

  1. Prachtig deze creatie, bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend hoedje Joke,
    dank je wel voor je deelname bij KIC
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen