http://52weekstochristmas.blogspot.com/

maandag 25 september 2023

Nieuwe challenge

 Goedemorgen allemaal.

Vandaag is mijn verjaardag, vier het dit jaar niet echt vanwege de werkzaamheden aan de badkamer maar er komen toch een paar goede vrienden, heb ik toch het idee jarig te zijn!! 

 Er begint vandaag weer een nieuwe challenge op het blog van My Besties Dutch Girls Designs en zoals altijd alles mag. Jullie hebben weer 4 weken de tijd om mee te doen.





De leuke digi Giraffe is hier te vinden in My Besties Shop en weer gekleurd met mijn Faber Castell potloden. Het verzoek van Sherri Baldy was om de digi in het roze te kleuren en dit model kaartje ermee gemaakt. Het is een simpele pop-up kaart en het model komt van Nobody Else, ga er misschien ook een kerst uitvoering van maken.

Hoop jullie gezellig te zien bij de challenge.
Lieve groetjes Joke




6 opmerkingen:

  1. Allereerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag Joke en het zonnetje schijnt vandaag een beetje speciaal voor jou. Wat een dot van een kaart heb je met die mooi ingekleurde giraffe gemaakt. Jij noemt het een simpele pop-up maar ik vind hem heel mooi en deze digi lijkt ervoor gemaakt. Een plaatje! Nog een fijne dag.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee Joke mijn felicitaties en mijn reactie op deze prachtige kaart staan in je spam :(
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuke kaart. gefeliciteerd met je verjaardag.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Joke!
    Wat een mooie, lieve kaart heb je gemaakt voor de challenge, de giraf is heelmooi ingekleurd en je hebt er mooi papier bij gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhhhhwwww....🤦‍♀️Ik mis een boel jarigen in september! Jij bent de 3e al. Hoe zou dat komen. In elk geval van harte gefeliciteerd en je maakt er wat van, lees ik!
    Het is een heel leuke kaart die je gemaakt hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een supermooie creatie.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen