http://52weekstochristmas.blogspot.com/

zaterdag 11 november 2023

Restjes kaart

 Hoi allemaal,

Op het blog van Beccy's Place is de uitdaging om een restjeskaart te maken, vanochtend allemaal rondjes geponst uit mijn groen/rode restjes bak en glimmend rood papier en er een kerstboom van gemaakt.

Hoop dat straks mijn inkt komt voor de printer en ik weer wat digi's kan afdrukken.  Vanavond is het hier St.Maarten en komen de kinderen weer langs met mooie zelfgemaakte lampionnen, zo gezellig altijd en zo even de schaal klaar zetten. Nu staan mijn sudderlapjes heerlijk te pruttelen voor de zuurkool straks dus vanavond gauw klaar.


Plaats hem weer bij: Beccy's Place voor de extra opdracht.

Hier gaan we nog even verder met een ander kaartje voor een verjaardag.

Geniet allemaal nog van de dag.

Lieve groetjes Joke

7 opmerkingen:

  1. Een leuk idee met een grappige boom als resultaat Joke. Je kaart uit de vorige post vind ik prachtig. Heel mooi met die stans en het leuke plaatje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook ik vind het een heel leuk idee, het is een heuse kerstboom geworden in echte kerstkleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your tree is fabulous Joke, what a clever way to use your scraps! I love the mix of paper you used, the colours are wonderful. The slimline design is perfect for your nice big tree, and I like the scalloped edge you added too.
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuke restjes kaart! ik houd van cirkels en op deze manier verwerken is heel gaaf! En helemaal leuk voor restjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat leuk bedacht om van restjes cirkels te ponsen en dan de vorm van de kerstboom. Top.
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kleurrijke kerstboom…top gedaan Joke!

    BeantwoordenVerwijderen