http://52weekstochristmas.blogspot.com/

zondag 25 februari 2024

De eerste twee

 Hoi allemaal,

 De eerste twee kaarten voor de kaartenmolen bij het Buitenhuis zijn klaar, de Jij stans had ik al klaar gelegd en het andere model met open deel zag ik gisteren bij Daphne, heel geschikt en mooie maat.

Op zoek gegaan naar papier voor deze kaarten en allebei gemaakt uit een blok van CS.

Laat ik nu de vierkanten blokjes in een van de boeken vinden, kunnen jullie alle geometrische figuren vinden?  De zwart/witte is een enkele kaart met een standaardje erachter, het papier aangezet met wat rode inkt en hier de Jij stans in het midden op de circel met de tekst eronder, op het strookje nog twee rode anamal dots.

Allebei de kaarten hebben geometrische figuren en doe graag nog een keer mee bij Knutsels en Kadootjes 

Fijne zondag allemaal, ga vandaag mijn verhuiskaartje afmaken, deze ga ik dinsdag meenemen naar de therapeut die afgelopen week verhuisd is.

Lieve groetjes Joke

9 opmerkingen:

  1. wat een superleuke kaartjes heb je gemaakt.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt twee prachtige kaartjes gemaakt! Leuk om die JIJ stans weer eens te gebruiken!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee prachtige kaarten Joke .
    De jij stans blijft mooi .
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave kaarten Joke! Die JIJ stans is een van mijn favorieten. En dat papier is ook ontzettend leuk. Dank je wel voor je mooie inzendingen voor K&K!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je maakte 2 hele mooie kaarten Joke, een goed begin voor het goede doel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn alle 2 erg leuk.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke kaartjes. 👍
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen