http://52weekstochristmas.blogspot.com/

zondag 17 maart 2024

It comes well good

 Hoi allemaal,

Vandaag kom ik met een beterschapskaartje en heb de mooie mal van Marianne er weer bij gepakt,  hier weer een dieptekaartje van gemaakt. Het papier past mooi bij het plaatje en is van CS. De takjes zijn van Crealies en de bloemen weet ik even niet, dacht van Joy Crafts. De kaart afgewerkt met een strikje van hempcord. De teksten zijn van Bella Lulu.



Deze kaart plaatsen we vandaag op het blog van Kaartjes Inspiratie Challenges waar ze een beterschaps kaartje vragen.

Fijne zondag allemaal en lieve groetjes

Joke

11 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart heb je gemaakt met deze mal. En het heeft een lieve uitstraling die de kleuren en de bloemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart Joke. Leuk papier bij dit plaatje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een prachtige kaart. mooie kleuren.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie fleurige dieptekaart om iemand beterschap te wensen Joke.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel leuk kaartje.
    Dankjewel voor het meedoen bij KIC.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een plaatje deze kaart, bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Joke, ik wil je hartelijk bedanken voor deze hele mooie kaart die ik net uit de brievenbus gehaald heb! Je hebt me blij verrast, zo kort contact, geen gegevens van elkaar en mij dan toch zo verwennen! Lieve woordjes erin, ik waardeer het zeer ♥️

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat vlot al, gisteren op de bus gedaan. Heb geen lijst van bloggers maar een van de bloggers was zo lief om je adres door te geven. Dank je wel Wilma.

      Verwijderen
    2. Ja soms kan de post het wel…..nogmaals erg bedankt Joke xx

      Verwijderen