http://52weekstochristmas.blogspot.com/

zondag 3 maart 2024

Sylvia 75

 Goedemorgen allemaal,

Vandaag is mijn vriendin Sylvia jarig en een mooi kroonjaar voor haar "75 ". Heb een piramide voor haar gemaakt en bij die leeftijd horen de cijfers wel groot!  De klok is een oudje van Marianne Design en dacht de stempel ook, verder een toef van verschillende bloemen, lint en meeldraden.


Had geen magneetjes en achterkant met een lintje vast gemaakt, eerst tussen het designpapier geplakt.

Afgelopen vrijdag had Sylvia hier in de wijk in het buurthuis een signeer sessie van haar 5e boek, sinds zij met pensioen is heeft zij het weer opgepakt, super leuk voor haar, hier een foto van de affiche. Ze vond het wel heel spannend, het was de eerste keer dat het zo plaats vond, alles is goed gegaan en ze heeft ervan genoten.


Deze piramide plaats ik bij 2 Sisters on the blog waar ze een cijfer vragen op je kaart.

Welkom Margreet, zie dat je volger bent geworden, veel plezier hier.

Vanmiddag ga ik naar haar toe en blijf gezellig eten .
Tot morgen weer dan begint er een nieuwe challenge bij My Besties Dutch Girls.

Lieve groetjes Joke

11 opmerkingen:

  1. Ooooh wat een prachtige kaart voor je vriendin en met een lintje is de achterban veel leuker dan een magneetje….goed bedacht zeg xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Joke voor je vriendin.
    Zo leuk met de klok erop.
    Super leuk gedaan.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige kaart! leuk model.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een goed idee om de leeftijd op de klok te plaatsen (ik ken een echtpaar dat binnenkort allebei 75 wordt). Die piramidevorm is ook erg mooi.
    Veel plezier bij je vriendin vanmiddag! Zal haar boek eens gaan lezen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooie aparte kaart, die krijgt vast een ereplaatsje.
    Wat leuk dat je vriendin weer een boek heeft geschreven en zo'n signeersessie had, snap best dat ze dat spannend vond, maar superleuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dat mooi gemaakt voor je jarige vriendin Joke. Die klok in combinatie met de tekst vind ik heel leuk bedacht en uitgevoerd. Gaaf zo op die piramide kaart en juist feestelijk om het met een lintje/strikje te sluiten. Wat gaaf dat ze schrijfster is, snap ik dat ze het spannend vond om te signeren maar de kaft maakt mij al nieuwsgierig. Ik ben dol op thrillers. Veel plezier vandaag.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart voor schrijfster Sylvia.
    Leuk model en dan er een klok op maken , heel mooi uitgevoerd.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk idee om de piramide kaart op deze manier te doen. Goed idee! Ik heb er al verschillende gemaakt, maar nog nooit met 1 bijzondere kant. Hoewel, 1 keer met een kalendertje erop, voor mijn moeder. Leuk dat ze schrijfster is, wil ik ook worden als ik later groot ben ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Joke,
    Eindelijk weer een berichtje van mij.
    Ik ben nog niet helemaal terug in blogland.....
    Ik heb veel moois gemist bij je zag ik......ook dit is een hele leuke kaart!
    Hopelijk kan ik het weer een beetje oppakken.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele mooie kaart voor je vriendin. Leuk dat ze schrijfster si geworden.Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk je kaartje voor je vriendin! En leuk dat je de klok van Md hebt gebruikt
    Dank je wel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog
    Groetjes Caroline DT

    BeantwoordenVerwijderen