http://52weekstochristmas.blogspot.com/

maandag 23 september 2024

Pompoen Dutch Girls

 Goedemorgen allemaal,

Gisteren is de astronomische herfst begonnen, het was nog heerlijk weer maar om zes uur toch een bui gehad hier. 

Vandaag kom ik met een kaartje voor de 3e reminder voor My Besties Dutch Girls en deze pompoen gemaakt van 5 witte ovalen, deze op kleur gebracht met distress inkt. Het plaatje is een pre-coloured digi dus kleur werk.

Voor mijn verjaardag, aankomende woensdag, mocht ik van mijn vriendin al iets uitzoeken bij Joan, een hobbywinkel in de buurt. Koos de leuke pompoenen van Marianne Design en gelijk op deze kaart gebruikt. Joan vertelde ook dat ze nog een half jaar open blijft, blij mee. De bloemen zijn van Studio Light en de takjes van Joy Crafts. De tekst Sweet is een oudere mal met foam, weet het merk even niet.


Zien we jullie aankomende week nog bij de challenge?

Lieve Groetjes Joke

4 opmerkingen:

  1. Een prachtige reminder kaart Joke.
    Leuk plaatje heb je gebruikt.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een super gezellige herfstkaart heb je weer gemaakt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een toffe reminder Joke, ik vind die nieuwe Besties zó leuk. Ik wilde er bestellen maar het gaat met Paypal of een creditcard en dat heb ik geen van beiden dus mijn mandje met digi's maar weer leeg gekieperd, ik vind ze zo leuk om in te kleuren. Deze voorgekleurde is ook een schatje en je hebt er een mooie herfstkaart van gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel leuke kaart met lieve digi. Je hebt al een mooi verjaardagscadeau uitgezocht en meteen al leuk gebruikt ook.

    BeantwoordenVerwijderen