http://52weekstochristmas.blogspot.com/

zondag 1 januari 2017

Happy New Year

Ik mocht Gastdesigner zijn op het blog van Mijn Besties Aussie, had de laatste challenge gewonnen met mijn Gameboy kaart. Hoe leuk weer!!
Je kunt het blog Hier vinden.

Het thema is Celebration en heb een champagne fles gemaakt om het nieuwe jaar te vieren.
Heb de digi van Sherri Baldy Img. 899 gebruikt en die kun je hier vinden. Wat een schatje is dat.




 
Dit is een mooie wens voor iedereen, het is jouw jaar om te "sprankelen" en hoop dat deze wens voor iedereen uit mag komen !!
.
Het klokje is al een oudere mal van Marianne Design maar ik gebruik hem nog heel veel, ook het stansje van het kaarsje is van Marianne. Op de achtergrond de vuurwerkstempel gebruikt voor de kleine sterretjes. Op de hals van de fles glitter papier en een stukje aluminiumfolie.

Nog even een foto met flitser zo zie je het glitter van de cijfers van de klok en papier beter.

Omdat het vandaag de 1e van de maand is kom ik straks met nog een post voor de nieuwe challenge.

Met deze champagne fles wil ik graag met de volgende challenges mee doen:
http://artesaniasmyfavorites.blogspot.nl/

Dank je wel weer voor jullie bezoekje,

Lieve groetjes,
Joke













 

1 opmerking:

  1. Hi Joke ,this bottle ist a stunner,wonderful idea and a gorgeous lay out.Love it !
    Hugs Gudrun

    BeantwoordenVerwijderen