http://52weekstochristmas.blogspot.com/

dinsdag 12 april 2022

OEPS

 Hoi allemaal,

Wat een leuke challenge bij De Egel, deze kon ik niet voorbij laten gaan. Had gelijk al een idee om het woord oeps te maken in grote letters maar toen nog even niet aan de vouwen gedacht.

Het zijn kleinere letters geworden op deze vijf panelstep kaart, vorig jaar al opgeslagen en nu voor het eerst gemaakt, leuk model, was wel even puzzelen. Het achtergrond papier gemaakt met een mask van Dutch Doobadoo en Memento inkt.



Nog even een foto van de zijkant zodat het goed te zien is.


Met deze kaart doe ik graag mee bij:

Hobbywinkel De Egel: April challenge # 139 (de-egel.blogspot.com)

Leuk weer al de berichtjes te lezen en tot de volgende keer weer.

Lieve groetjes

Joke



5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Joke!
    Bedankt dat je me bent gaan volgen.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een hele mooie kaart en dat plaatje is zó leuk bij het woord "oeps". Mooi model en zo leuk dat de kaart mooi weggezet kan worden Joke. Ook de kleurtjes vind ik leuk.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een ontzettend leuk kaartje heb je gemaakt. Als je zo eentje in de bus vindt na je verjaardag is dat niet zo erg..
    Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een supermooie kaart is dit zeg! Mooi uitgevoerd en ook al is die te laat, dat is een feestje om te ontvangen. Dank je wel voor jouw bijdrage aan de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kaartmodel ! Dit ideetje met de Oeps kan ik misschien ook eens liften, als ik mag. Heb net zo een kaartje nodig 😉 Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen