http://52weekstochristmas.blogspot.com/

vrijdag 20 januari 2023

7 jaar getrouwd

 Hoi allemaal,

Voor de dochter van mijn vriendin maak ik al jaren een kaartje voor hun trouwdag, meestal bestel en koop ik ergens anders mijn hobbyspullen maar kon de verleiding niet weerstaan  om bij Boekenvoordeel deze kus te bestellen, het is een exclusieve kit alleen daar te verkrijgen. Gisteren was de dag maar ze kijkt ook regelmatig op mijn blog en als het goed is heeft ze hem ontvangen.


Hij is leuk om te maken en hij ligt nog op tafel voor een valentijnskaartje voor mijn zoon maar die plaats ik in februari. 

Tot de volgende keer weer,
Lieve groetjes Joke



2 opmerkingen:

  1. Mooi gedaan, het is een heel liefdevolle kaart geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohlala, dit is pas écht een romantisch Valentijnskaartje ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen