http://52weekstochristmas.blogspot.com/

donderdag 6 juli 2023

Kerst week 27

 Hoi allemaal,

Zoals ik al eerder schreef , weer hetzelfde model van de onafgewerkte stapel van vorig jaar. Ben op de camping en een aantal vooruit gemaakt. Verveel ik jullie al? Dit papier komt ook van de Action en het plaatje van de koffiemok komt uit hetzelfde blok, daaronder wat takjes. Op de rechterstrook een lantaarn van Marianne Design met 2 boompjes ervoor, linksonder nog 2 mooie poinsetta's  geplakt.

Volgende week komt er nog een maar dan toch weer anders.

Het reageren lukte vorige week niet bij iedereen maar we gaan weer kijken of het lukt.



Deze gaan we vandaag weer plaatsen bij 52 weeks of Christmas.

Tot de volgende keer weer, groetjes Joke.

14 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kerstkaart Joke. Leuk model en wat mooi dat de kop en schotel er zo leuk op staan. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met het leuke dp en leuk hoe het kopje eruit steekt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave kerstkaart heb je gemaakt Joke....leuk model!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig dit kaartje....
    Lieve groetjes Annemarie en Merit Dt52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind dit een prachtig modelletje. Je hebt er een mooie kaart mee gemaakt! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kaart hoor en het model verveelt me nog niet hoor.
    Veel plezier op de camping en groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het een heel mooie kaart, maakt met hetzelfde model toch steeds weer wat anders dus vervelen doet het mij niet.
    Veel plezier op de camping.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart Joke, ze vervelen echt niet! Veel plezier op de camping. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nee hoor, hier verveel je me niet mee! Je hebt weer een prachtige kaart gemaakt met dit modelletje. Nog veel plezier op de camping.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ga toch echt eens op zoek naar dit model. Heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoe kan zo'n mooie kaart nu gaan vervelen? Ik vind het papier prachtig en het model heel mooi!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooie kaart en ook al is het model hetzelfde toch lijkt het een andere kaart.
    veel plezier op de camping.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mij verveelt dit leuke model nog niet hoor, Joke! Je had wel een flinke stapel gemaakt destijds!
    Mooie kaart weer. Veel plezier op de camping.
    Gezellig dat je meedoet met 52WTC deze week.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige model en leuke kaart. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen