http://52weekstochristmas.blogspot.com/

donderdag 10 augustus 2023

Kerst week 31 en 32

 

Goedemorgen allemaal, 

Vorige week helemaal vergeten om mijn kerstkaart te plaatsen op donderdag dus kom ik vandaag met 2 kaartjes om bij te blijven. 

Mijn vriendin met haar kleinkinderen waren een weekje bij mij in de caravan, volle bak, maar zo gezellig weer.

De achtergrond is gemaakt met een embossingfolder van Nellie Snellen, deze bewerkt met verschillende rood en groen tinten Memento inkt.

Hierop verschillende sterren geplakt met daarop al een oudere poinsetta van Marianne Design. Hieronder takjes van verschillende merken en een label , ze zijn allebei net even anders.




 


Een van de kaartjes plaats ik weer bij 52 weeks of Christmas. 

Tot volgende week weer,

Groetjes Joke 

9 opmerkingen:

  1. wat leuk dat je twee van deze mooie kaartjes laat zien Joke....leuk gedaan allebei!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat klinkt gezellig Joke! Volle bak in de caravan! Dan kan ik me wel voorstellen dat je vergeet te plaatsen. Deze zijn weer gaaf. Ga ik onthouden die ster en de poinsettia erop. Goed idee...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kerstkaarten! Die poinsettia op de ster en dan die achtergrond, heel mooi!
    O, wat een gezelligheid bij jou op de camping!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat zal een gezellige boel zijn geweest..vandaag dus twee hele mooie kaartjes!!
    Gezellig dat je er bij bent met een wekelijkse kerst/winterkaart.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk om bezoek te krijgen op vakantie! Mooie kerstkaartjes, ik vind je achtergrond heel tof gedaan!
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje met het leuke designfolder leuk hoe je het hebt bewerkt met de inkt leuke details heb je gebruikt
    veel plezier op de camping
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 2 hele mooie kerstkaarten, heb je leuk gedaan met de kleurtjes.! Veel plezier op de camping.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk, logees in de caravan!
    Je kaarten zijn heel mooi, leuk die ster gecombineerd met de mooie poinsettia!
    Gezellig dat je meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beide super mooi !!!!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen