http://52weekstochristmas.blogspot.com/

zaterdag 23 september 2023

50 jaar getrouwd

 Hoi allemaal,

Afgelopen donderdag 21 september waren Gonnie en Wim 50 jaar getrouwd en mocht gezellig mee uit eten, bij haar haal ik altijd de stansjes bij mij in mijn wijk en dan is het wel heel bijzonder dat je gezellig mee mag. Ook als je daar bent altijd een bakkie koffie met wat lekkers erbij. Voor dit bijzondere stel moest een mooie kaart gemaakt worden.

Het zijn een aantal foto's geworden, de mal van de kaarsje had ik al mee naar de camping en alle 50 daar gemaakt, thuis de omslag verder en versieren maar. De "fraaie" foto ooit genomen vanaf mijn scherm toen we online aan het chatten waren.













Heb er altijd zo'n plezier in om een persoonlijke kaart te maken en ben benieuwd wat jullie ervan vinden, nu nog gauw een kaart voor vanavond afmaken voor 2 vriendinnen en die zien jullie vast wel voorbij komen deze week.

Prettig weekend allemaal,

Lieve groetjes Joke

4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart voor Wim en Gonnie. Supermooi gemaakt., ook leuk in deze mooie zoete roze kleur. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gaaf kaartje heb je gemaakt en wat een werk Joke! Dat zal zeker gewaardeerd worden en ik heb zo'n vermoeden dat het ook geshowed gaat worden aan bezoek...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kaart en zo feestelijk met die kaarsjes. Daar zit heel wat werk in maar dan heb je ook iets bijzonders. Leuk om hem zo te personaliseren met een foto van hun samen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart waar je wel een tijd zoet mee bent geweest. Superleuk met die lollige foto.

    BeantwoordenVerwijderen