http://52weekstochristmas.blogspot.com/

zaterdag 4 mei 2024

Veertig!

 Hoi allemaal,

 Mijn tantezegger viert zijn 40e verjaardag en wat is het altijd leuk om een persoonlijke kaart te maken voor iemand. De tekst heb ik op Pinterest gevonden en vond het toepasselijk voor hem. Het model heb ik al eens eerder gemaakt en komt van Lisanne, het mooie is dat deze plat in een enveloppe kan. Hij woont in Friesland en heeft hem vanmorgen ontvangen. De circel proost heb ik afgelopen week weer bij Gonnie gehaald, zo hoeven we niet alles zelf te kopen. De biertjes en opener zijn van Marianne Design, de tekst party komt van Joy Crafts. De letters zijn van MD en gebruik ze heel veel.


Verder op de kaart gouden sterren geplakt en om de kaart een wit/goud touwtje.

Kreeg net een app dat hij hem geweldig vond.

Vanavond zullen we weer stil zijn om 20.00 en weet dat de kinderen vroeger om deze tijd een ijsje kregen op de verjaardag.

Tot blogs weer.

Lieve groetjes Joke

10 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart heb je voor je tantezegger (mooi woord) gemaakt Joke....en fijn dat hij er zo blij mee is!
    Groetjes en ja....wij zijn ook even stil vanavond,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart heb je voor Roel gemaakt. De tekst is erg leuk. Mooi model ook. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een gave kaart, leuk model dat je mooi aankleed.
    Natuurlijk staan wij ook stil bij alle oorlogsslachtoffers.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk, ook de tekst is erg leuk
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige mannenkaart Joke
    Leuke tekst.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele gave kaart en die tekst heb je knap gevonden, hij is leuk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige kaart en ook een heel mooi model van de kaart .
    Een echte mannen kaart.
    Groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig, wat een superleuke tekst! Die ga ik onthouden. Ik kan me helemaal indenken dat hij in goede aarde viel!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die tekst, haha!!
    Mooie kaart, door het subtiele goud erbij wordt het een beetje feestelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtige kaart heb je gemaakt voor de jarige.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen