http://52weekstochristmas.blogspot.com/

vrijdag 18 oktober 2024

Kopje thee!

 Hoi allemaal,

Op de valreep deze easelkaart voor de challenge bij de Egel, hij stond nog op mijn lijstje maar nog niet aan toe gekomen. De theepot gemaakt met wat ouder papier, dit door de cuttlebug en dan licht opschuren. Dit papier een tijd niet gebruikt en  heb nog heel veel kleuren  liggen. De viooltjes weer eens in 3d opgewerkt, de stempels komen van Joy Crafts en liefs van Nellie Snellen. Door allebei de labeltjes een touwtje en een nietje door het theezakje...heel voorzichtig.




Vandaag plaatsen we deze kaart bij de Egel

Vanmiddag na het zwemmen eerst nog verder met mijn kerst blogrondje, er kwam gisteren niets meer van, spontaan bij mijn vriendin aangeschoven aan tafel. Zij had een heerlijke pompoensoep gemaakt en stokbrood erbij met eigengemaakte kruidenboter. Het was smullen en er staat nu een bakje in de vriezer voor een makkelijke dag. 

Bedankt voor de leuke reacties op de sneeuwpoppetjes.

Lieve groetjes Joke

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie easelkaart is het Joke! Heel leuk met die grote theepot! Dank je wel voor het meedoen bij de Egel.
    En die spontane acties zijn altijd het gezelligst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellige uitstraling heeft deze kaart.
    Ik ben dol op thee en zijn theepot vind ik altijd reuze kneuterig!
    Leuk hoor, het easel model voor deze kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Joke. Erg mooi gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen