http://52weekstochristmas.blogspot.com/

maandag 22 juni 2026

3e Reminder

 Goedemorgen allemaal,

Vandaag laat ik de 3e reminder zien voor My Besties Dutch Girls en ook nu met een voorgekleurde digi gewerkt. Deze leukerd is te vinden in de shop.

Heb nu mijn nieuwe mal gebruikt van MD, vorige keer had ik hem zelf gemaakt.

Alle bloemetjes zijn gemaakt met een mal van MD, de vlinder is van Joy Crafts. Nog wat parels erbij en een roze strikje.



Mee doen kan nog tot zondag. Zien we jullie bijdrage nog?

Fijne maandag allemaal en tot de volgende keer weer.

Lieve groetjes Joke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten