http://52weekstochristmas.blogspot.com/

donderdag 28 januari 2021

100 Jaar

 Hoi allemaal,

Elk jaar maakte ik voor mijn (peet)tante een kaartje voor haar verjaardag maar helaas is zij vorig jaar overleden. Vandaag zou ze 100 jaar zijn geworden en deze keer een kaartje voor haar dochter gemaakt. 

Had de mal van de slimline nog op tafel liggen en bij het opruimen had ik wat knipvellen apart gelegd, ook al van die oudjes die jezelf in 3d uit moet knippen, deze bloemetjes is er een van. Overal zie ik slimline kaarten voorbij komen en moet eerlijk zijn deze had ik al 2 maanden ongebruikt liggen en nu twee verschillende kaartjes ermee gemaakt, denk dat er nog meer gaan volgen. Het designpapier is uit een blok van de Action en de tekst is een stempel van Joy Crafts, onder de bloemetjes nog lichtgroen kant geplakt, dit was een rol ook van de Action.




Iedereen weer een gezellige dag vandaag,

Lieve Groetjes
Joke

3 opmerkingen:

  1. Wat mooi en attent van je om je nicht een kaart te sturen bij de eerste verjaardag van haar moeder zonder haar moeder. Dat zal gewaardeerd zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk dit kaartjevoor de dochter van je vorig jaar overleden tante Joke...een mooi gebaar naar haar toe...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart in die zachte tinten. Dat lavendelblauw is prachtig zeg!
    Groetnis, Nynke

    BeantwoordenVerwijderen