http://52weekstochristmas.blogspot.com/

zaterdag 9 januari 2021

Gewoon zin in!!

 Goedemorgen allemaal,

Allereerst een hartelijk welkom aan Gerjanne en Rosina leuk dat jullie mij gaan volgen.

Gewoon zin in, wat moet je daar nu bij denken? Bij het opruimen van mijn knutselspullen kom ik patronen tegen van Iris vouwen, jee...wat is dat een tijd geleden en daar zat ook een champagnefles en glas tussen. Op een ander blog had ik gelezen dat er een challenge is bij Knutsel en Kadootjes, iets met de letter C en jullie raden het al.....patroon lamineren en aan de gang. Gisteravond net de adventskalender van mijn dochter er af gehaald en daar zaten allemaal gouden papiertjes op, nog wat origami velletjes erbij en dit is het resultaat geworden.

Mijn eerste kaart voor 2022 is klaar!!

Was wel weer even nadenken maar zo leuk weer om te doen.

Met deze kaart doe ik graag mee met de challenge:

Tot de volgende keer,
Lieve groetjes
Joke


3 opmerkingen:

  1. Heel leuk gevouwen Joke ! Overigens mijn beste wensen voor dit nieuwe jaar :) Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een supermooi vouwwerk, Joke! Heel gaaf en dan ook nog zo leuk voor onze C challenge bij K&K! Dank je wel voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! Wat een mooie kaart met dit vouwwerk. Eens een keer wat anders. Ik heb dit nog nooit gedaan. Ik zal het eens opzoeken.
    Dank je wel voor het meedoen bij K&K.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen