http://52weekstochristmas.blogspot.com/

zondag 11 april 2021

Gastdesigner Kaartjes Inspiratie Challenge

 Goedemorgen allemaal,

Vandaag kom ik met een creatie voor het Kaartjes Inspiratie Challenge blog, hoe leuk om gastdesigner te zijn deze maand.


De challenge is deze maand volgens een kleurenpallet en bij het zien dacht ik al gelijk aan Pasen.


5 april was een vriendin van mij jarig en kon ik mijn paascreatie mooi combineren ,aan de voorkant zie je de leuke tekst "Whishing you a hoppy day".






Het doosje is geen bestaande mal maar ooit opgeslagen en nagemaakt, de stempelteksten en afbeelding komen uit een oudere stempel van Joy Crafts en deze gekleurd met Faber Castell potloden. Achter de afbeelding de paaseimal van Joy Crafts, het randje langs de voorkant komt van een randpons en het grasrandje is van Nellie Snellen. Tegen de achterkant nog wat honingraat geplakt, heerlijke paaseitjes erin en aan de achterkant nog een klein envelopje.

Dit is de link naar het blog en jullie kunnen nog meedoen tot 24 april 18.00 uur

Was heel leuk om gastdesigner te zijn, dank jullie wel daarvoor en lees graag jullie reacties.
Iedereen een gezellige dag vandaag.

Lieve Groetjes
Joke


1 opmerking:

  1. Hoi Joke,
    je hebt een geweldige creatie gemaakt. Dat paasmandje is heel leuk. Zijn de eitjes al op? Hier nog niet allemaal...

    BeantwoordenVerwijderen