http://52weekstochristmas.blogspot.com/

maandag 5 april 2021

Boaz

 Hoi allemaal,

Komt mijn vriendin gisteren aan de deur, heb jij nog een leuke kinderkaart voor 2 jaar? in de supermarkt kon ze niets vinden. Gisteravond wat leuke plaatjes van Woezel en Pip opgezocht en alvast begonnen met papiertjes zoeken

Een kinderkaartje is altijd heerlijk te maken en moet lekker fleurig zijn, de vlag is een mal van Studio Light en het cijfer 2 is uit een set van Dutch Doobadoo die ik jaren terug gekocht heb om er een hele slinger van te maken ook met letters erbij. De letters Boaz zijn van Marianne Design en ook al een oudje maar gebruik hem heel veel.


Ze heeft hem net opgehaald en was er super blij mee.

Heb er 2 nieuwe volgers bij, Aussie aNNie en Ellen leuk dat jullie mij gaan volgen.

Allemaal nog een gezellige 2e paasdag en tot de volgende keer.
Lieve groetjes Joke


3 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk en vrolijk! Die letters van Marianne Design zijn inderdaad leuk, ik heb ze ook.
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tuurlijk was ze daar heel blij mee. Hij is echt geweldig! Wat een enige kaart voor een 2-jarige.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vandaag moet ik weer foto's aanklikken omdat ze niet geloven dat ik geen robot ben...dus maar weer van mijn DTaccount reageren. Zal wel weer snel over zijn.

    BeantwoordenVerwijderen