http://52weekstochristmas.blogspot.com/

maandag 10 januari 2022

Lantaarntjes

 Hallo allemaal,

Wil deze lantaarntjes toch nog even laten zien, in december gemaakt voor de dames van de thuiszorg die mij geholpen hebben na mijn heupoperatie, je bent blij dat je nog hulp krijgt tegenwoordig , ze waren er erg blij mee, kreeg zelfs een kaartje terug van een van de dames die ze samen met haar dochter gemaakt had, zo lief!

Het is mal van Dutch Doobadoo met daartussen een bakje gemaakt voor een nep waxinelichtje, ben blij dat ik een echte verzamelaar ben en niets weggooi, dus alles is echt uit voorraad.
Lees het op andere blogs ook en ben van plan mijn kasten een beetje leger te maken, goed streven toch?

Gezellige avond iedereen,
Lieve groetjes Joke


3 opmerkingen:

  1. Ha Joke, wat een leuke lantaarns heb je gemaakt. Ik snap wel dat ze blij verrast waren.
    En je hebt helemaal gelijk, het worst steeds nijpender in de (thuis)zorg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Joke ! Zo mooi afgewerkt tot in de details. een leuke gift ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen