http://52weekstochristmas.blogspot.com/

dinsdag 18 januari 2022

Pilarenkaart

 Hallo allemaal, 

Wat is dit model leuk om te maken, gevonden op You Tube. De kaart gemaakt voor Teun, de kleinzoon van mijn vriendin, gek op skaten en korfbal maar daar kon ik geen plaatje van vinden en mijn printer doet het even niet. Deze plaatjes komen uit een knipvel van Yvonne Creations. Zijn verjaardag heeft hij niet gevierd omdat hij in quarantaine zit en mijn vriendin heeft hem gisteren afgegeven bij hem. Hij was er heel blij mee.




Dit kaartje wil ik graag mee laten doen bij CCC waar ze een baby/kind kaartje vragen.

CCC Digi Creations

Ga dit zelfde model zeker nog een paar keer maken.

Lieve groetjes Joke


3 opmerkingen:

  1. Het is een superleuke kaart geworden Joke.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker een leuk model. Ik zie niet precies hoe het zit, maar apart is het wel. EN dat zal je kleinzoon ook wel vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dit een superleuk kaartje Joke.
    Leuk modelletje ook.

    BeantwoordenVerwijderen