http://52weekstochristmas.blogspot.com/

zaterdag 9 april 2022

Noor 7 jaar

 Hoi allemaal,

Vandaag is Noor jarig, de kleindochter van mijn vriendin, en helemaal gek op Unicorn. Haar moeder vertelde al dat ze cupcakes met dit thema gaat trakteren. Had dit voorbeeld al een tijdje terug opgeslagen en mijn eigen draai eraan gegeven.

 De regenboog mal en wolk zijn van Marianne Design. Een paar weken terug vertelde ik al dat ik hem voor een kinderkaart had gekocht en deze in april zou laten zien. Ben gek op kinderkaarten maken met een persoonlijk tintje. Vanmiddag ga ik op visite en ben benieuwd hoe ze reageert!! 



Iedereen een gezellige zaterdag en het weer is niet zo mooi dus wie weet nog even aan de knutsel vandaag.

Lieve groetjes Joke

1 opmerking:

  1. Nou, die gaat ze vast en zeker super vinden! Het is zo'n lekker zoet meiden kaartje. Die moet wel in de smaak vallen.

    BeantwoordenVerwijderen