http://52weekstochristmas.blogspot.com/

maandag 10 juni 2024

Gastdesigner Carlin's Kaartenparadijs

 Goedemorgen allemaal,

Hoe leuk weer dat ik gastdesigner mag zijn op het blog van Carlin's Kaartenparadijs, mijn kaartje was winnaar geworden in de april challenge.

Voor deze maand is het thema in de tuin en regenboogkleuren, gebruik er min. 3.

Als geheugen steuntje  ROGGBIV, op school geleerd, ofwel de kleuren: Rood, Oranje, Geel, Groen, Blauw, Indigo en Violet. De tuinlaars gemaakt met een card art van Dutch Dooadoo en de achtergrond gemaakt met distress inkt. Het leuke plaatje gevonden op Pinterest en gemat op rood. Het tuinharkje, schepje en steker zijn van Marianne Design, ook de tekst garden zit daar bij, verder een grasrand en bloemen erbij.

Zoals jullie kunnen zien ben ik voor de kleuren Rood, Oranje, Geel, Groen en Blauw gegaan.


Het is een leuke challenge om te maken en misschien lukt het jullie om voor 30 juni nog iets te maken.

Gezellige maandag en lieve groetjes

Joke


13 opmerkingen:

  1. Leukkkkkk.
    Wauw, alleen de vorm al.
    Wàt en mooie kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ja, sorry ik nog zeggen.
      Ik heb wel aan wc rolletjes gedacht voor mijn cirkels, maar die dingen sleurpten (is dit een woord?) mijn inkt, dat lukte dus niet

      Verwijderen
  2. Joke dank je wel dat je voor Carlin's Kaartenparadijs onze gastdesigner wou zijn.
    Je hebt de lopende opdracht prachtig in beeld gebracht.
    Een supermooi voorbeeld.
    En helemaal tof vind ik de kaartvorm.
    Heel blij mee, bedankt.
    Groetjes,
    Carla (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een super leuke kaart in de regenboogkleuren.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super gaaf kaartje heb je als GD gemaakt Joke....prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuke kaart maakte je als gastdesigner. De kaart is vrolijk van kleur en past precies bij dit weer!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart in de regenboog kleuren.
    Super leuk model.
    Knap werk.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een leuke kaart in de vorm van een laars.
    Mooie kleuren gebruikt.
    De laarzen waren ook echt wel nodig vandaag.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dat je GD mocht zijn, je maakte een superleuke laars kaart in de regenboogkleuren met een leuk plaatje
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een vrolijke kaart in de vorm van die leuke laars Joke. Mooie kleuren en leuk gecombineerd met dat vrolijke plaatje.
    Gezellig dat je gast-designer mocht zijn.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg leuke kaartlaars maakte je. Van deze kleuren word ik altijd vrolijk. Hij staat op mijn lijstje, deze challenge....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een vrolijke tuinlaars met al die kleuren, het plaatje is ook heel leuk..

    BeantwoordenVerwijderen
  12. oh wat leuk deze laars! mooie kleuren
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen