http://52weekstochristmas.blogspot.com/

vrijdag 14 juni 2024

Allebei geslaagd

 Hoi allemaal,

Twee kaarten vandaag, ze zijn allebei geslaagd.

De eerste is voor Elsa, zij is de dochter van Maaike ( mijn dochter ) haar vriendin Mirjam. Ze zijn al vanaf de kleuterschool vriendinnen en Elsa is een soort van bonusdochter voor Maaike, ze heeft zelf geen kinderen en is heel veel betrokken bij Elsa. 

Het leuke plaatje kwam ik tegen en met een kader van Marianne Design uitgesneden. De teksten en bloemen zijn ook van MD. Haar kaart afgegeven bij haar met een grote zak snoep erbij.

Het tweede kaartje is voor Joyce en ken haar via mijn zoon, zij woont in Warmenhuizen en het kaartje is op de bus gegaan, ze had hem gisteren al binnen, kreeg al een app dat ze hem leuk vond. Mijn favoriete mal van Marianne Design gebruikt en de strookjes in de kleuren van het plaatje met distress inkt. Het plaatje komt van Gonnie, hier in de wijk waar ik ook veel stansjes haal. De teksten en stansje gefeliciteerd zijn van Marianne Design. Verder een rood/wit touwje erdoor.

Dit kaartje kan meedoen bij The Paper Shelter, challenge Time to Celebrate.

Twee heel verschillende kaarten, weer leuk om te maken.

Gezellig dag allemaal, ga zo naar de kapper, is echt weer nodig.

Lieve groetjes Joke

4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd! En wat een toffe kaartjes ook voor ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten voor de geslaagde Joke.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuke kaarten zijn het! Inderdaad allebei verschillend. Ik vind de tweede mooie en de eerste is meer leuk, als je snapt wat ik bedoel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met de geslaagden. Mooie kaarten heb je gemaakt, vooral de tweede spreekt me aam!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen