http://52weekstochristmas.blogspot.com/

zondag 2 juni 2024

Knuffelbeertje voor Lore

 Hoi allemaal,

Op haar blog deed Ank (Kaartenkraam) een oproep om een kaartje te sturen naar Lore, een ziek meisje van 7 jaar, ze is gek op pandaberen en wat zag ik al veel beren en kaarten langskomen voor haar. Hoe bijzonder is dat. Dacht gelijk aan de mal van het beertje van Dutch Doobadoo toen ik de oproep zag.

In de corona tijd heb ik een aantal beren gemaakt en deze naar de kinderen van familie en kennissen  verzonden, ook al eens als babykaartje en nu dus als Panda knuffel.


Ze kan hem mooi ophangen

  

Hopelijk vindt ze hem leuk en heeft ze een mooi plekje om hem op te hangen.

Lieve groetjes Joke


7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke gave pandabeer Joke.
    Daar zal ze blij mee zijn.
    Zo mooi gemaakt knap gedaan.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit lieve beetje zal ze zeker leuk vinden, kan niet anders.
    En ze kan het meenemen naar het ziekenhuis en aan haar bedje hangen, of in haar kamer, in het zicht, zodat ze er steeds naar kan kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief beertje, mooi gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een enige hangende pandabeer, die Lore zeker prachtig zal vinden.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettend leuk beertje heb je voor Lore gemaakt.
    Super mooi hoor. Ik heb haar ook een kaartje gestuurd.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo ontzettend leuk en lief, deze beer! Heel mooi gemaakt, hij zal Lore zeker kracht geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik had deze zomaar gemist! Hij is superleuk en ik denk dat Lore er wel heel blij mee zal zijn!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen