http://52weekstochristmas.blogspot.com/

maandag 1 februari 2021

Love

 Goedemorgen allemaal, 

Vandaag begint er een nieuwe challenge op het blog van My Besties Dutch Girls Designs, zoals altijd Alles Mag en deze maand de optie Valentijn,  heb met deze leukerd mogen werken, hij komt uit de serie Sweetheart Besties Gnome en deze gekleurd met mijn Faber Castell potloden. Het blog is hier te vinden.

Geen roze vandaag op mijn love kaart, hij is voor mijn zoon dus een beetje stoer dit keer.



Voor deze kaart heb ik een mal van Dutch Doobadoo gebruikt, het designpapier met hartjes komt uit een blok van de Action. Links een envelopje met daarin 2 briefjes, rechts 2 Love stekers van Marianne Design. Jammer, de tekst op de banner is niet zo duidelijk te lezen op de foto "Een knuffel in een papiertje".
Hoop jullie weer te inspireren met deze andere kleurtjes en komen jullie gezellig even op het blog kijken naar de andere mooie creaties van het DT team.

Ook een hartelijk welkom aan Nynke, leuk dat je mijn blog gaat volgen.

Tot de volgende keer,
Groetjes Joke



1 opmerking:

  1. Ha kijk hier is ook jou prachtige kaartje wat je als designer heb gemaakt heb Joke...Je heb dat lieve gnoompje weer prachtig ingekleurd en ook een heel gaaf modelletje gebruikt..
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen