http://52weekstochristmas.blogspot.com/

zondag 21 februari 2021

Theaterkaart

 Hallo allemaal,

Vandaag heerlijk aan de knutsel geweest en onderhand naar de vele live uitzendingen op FB gekeken.

Aan deze theaterkaart was ik afgelopen week al begonnen, moest alleen nog geschikte stempeltjes zoeken om een mooie achtergrond te maken, vond het erg leuk om te doen zo. Het is een uitdaging op het blog van Kaartjes Inspiratie blog, zij vieren de 150e challenge, dus Feest!! 





Graag doe ik met dit kaartje mee bij: Kaartjes Inspiratie Challenges Blog: KIC 3de reminder #150 FEEST! (kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.com)

Heb deze periode heel veel verjaardagen , gezellig hoor om  kaartjes te maken voor iedereen.

Voor iedereen nog een gezellige avond er komt nog een live dus vermaak mij wel.

Lieve groetjes Joke

5 opmerkingen:

  1. Wauw, mooi gemaakt hoor! Ik zag afgelopen week hier een tutorial van langskomen, en het lijkt met nog best een werkje. Veel plezier met het maken van alle verjaardagskaarten voor de komende tijd!
    Groetnis, Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart. Heel mooi gemaakt.
    Dankjewel voor het meedoen bij Kaartjes Inspiratie Challenge.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk model is het! Ik kreeg er twee voor mijn verjaardag. Zo verrassend! De jouwe is heel gaaf geworden..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige theater kaart Joke. Heel mooie gemaakt.
    Dank je wel voor je deelname aan KIC
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een prachtige kaart Joke.
    Gezellig dat je meedoet bij onze challenge.
    Veel liefs Bianca XX
    KIC DT member

    BeantwoordenVerwijderen