http://52weekstochristmas.blogspot.com/

dinsdag 27 september 2022

Giraffe

 Hallo allemaal,

Vanmiddag heerlijk aan de knutsel, was er echt weer voor, onweer en hagelbuien hier. Na mijn verjaardag pak ik altijd even de rust, dat is vaak echt nodig en wat is het dan fijn dat we zo'n heerlijke hobby hebben.

Geniet altijd van alle kaarten, die blijven bij mij altijd een poosje staan, komt dat jullie bekend voor?  Deel even een foto met jullie.

Hij is een beetje donker maar met dit weer is het altijd moeilijk.

Dit kaartje gemaakt voor een meisje dat gek is op giraffen, het zijn stempels van Craft Sensations en de mal komt daar ook vandaan. De takjes zijn van Joy,  het mini labeltje van Marianne Design en ook de tekst Van Harte.
Met dit kaartje doe ik graag mee bij ; Kaartjes Inspiratie Challenges Blog (kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.com)

Hoop dat jullie hem weer leuk vinden en lees graag weer jullie berichtjes.

Lieve groetjes Joke

3 opmerkingen:

  1. Allereerst nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Joke. Wat heb je veel kaarten ontvangen, gezellig hoor. Ik laat ze ook altijd een tijdje staan ,lekker nagenieten.
    Je giraffe kaart is superleuk geworden. Zo leuk zoals ze uit de openingen komen. Mooi hoor.
    Nog bedankt voor je mailtje. Goed dat je het op mijn blog zei want je zat in de spam map. Ik heb je nog terug gemaild.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat staat dat gezellig inderdaad! En je kaart is weer top! ZO leuk die giraffes die uit de cirkels piepen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart Joke, heel mooi gemaakt.
    Dank je wel voor je deelname bij KIC
    Groetjes Renate DT

    BeantwoordenVerwijderen