http://52weekstochristmas.blogspot.com/

maandag 26 september 2022

Mannenkaart

 Goedemorgen allemaal,

Dit eenvoudige mannenkaartje gemaakt , had deze week niet zoveel tijd en hij moest afgelopen vrijdag op de post. De mal is van de Action en had ik net van iemand gekregen, het motorpak en laarzen is een oud knipvel.


Gisteren was mijn verjaardag en wat ben ik heerlijk verwend! Een leuke set van Noor gehad met een paar dutch doobadoo mallen en stempels, het knipvel is ook zo leuk wat erbij zat van Blueberry Gnomes. Voor het knutselen een aantal kadobonnen van Joan's Hobbywereld in Koog aan de Zaan, deze hobbywinkel is op de fiets 10 minuten bij mij vandaan en van de week ga ik daar weer heerlijk snuffelen.  Een heerlijk luchtje ook gehad. Mijn huis staat weer vol met bloemen en ben blij dat we het dit jaar weer konden vieren.

Na een gezellige verjaardag is het vanochtend tijd om alles weer op te ruimen en voor morgen heb ik een hobbydag ingepland met mijn nieuwe spulletjes.

Lieve groetjes Joke

1 opmerking:

  1. Oh, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Klinkt goed, de verwennerij! Je kaart is heel mooi! Mannenkaarten blijven een ding, vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen