http://52weekstochristmas.blogspot.com/

zaterdag 27 januari 2024

Fruit

 Goedemorgen allemaal,

Een tijdje terug ben ik aan het opruimen geweest en heel veel gesorteerd en deze lag bij de F van fruit, het is al een ouder vel van Le Suh. Op het blog van Knutsel en Kadootjes vragen ze iets met de letter F, heb het leuke model van de Malle Kaarten op FB hiervoor gebruikt. Heel leuk en makkelijk model om te maken. Het plaatje in 3D gemaakt, dat was een tijd geleden, onder het plaatje wat tilandsia en aan de rechterkant een potje gemaakt met een oudere mal van Joy Crafts, de tekst Liefs is van Nellie Snellen.



                                            

Gisteren weer heerlijk gezwommen in het warme water en als ik dan thuis kom meestal geen fut meer en heerlijk relaxen,  dan is de keuze makkelijk toch.....even aan de knutsel. De basis was al klaar en alles was al geknipt,  kon zo aan het plakken. Als afwerking nog wat Nuvo drops in de hoeken.

Iedereen een gezellige dag en zondag ben ik er weer.
Lieve groetjes Joke


6 opmerkingen:

  1. Ja dit leuke model wil ik ook nog maken…deze van jou is schitterend geworden Joke,mooie kleuren ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk model.
    Het is een hele vrolijke kaart vind ik.
    Volgens mij heb ik dat dp ook, het fruit dan weer niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, dat is een mooie! Mooi knipwerk, dat was wel een flink klusje denk ik. Het komt heel mooi uit op het papier en het model.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. model komt heel mooi uit zo, mooie kaart met fruit.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk model en wat een warme kleuren! Dank je wel voor net meedoen bij ons van K&K met de F van fruit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een Fris en Fruitig kaartje, bedankt voor je deelname bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen